Maxis dan Umobile SKMM


Maxis Pek Komputer 1Malaysia SKMM menawarkan kelajuan yang jauh lebih pantas berbanding Celcom SKMM.

Harga runcit sekarang ialah RM36 sekeping. Pandai-pandailah cari siapa yang jual murah.
Bulanan RM25 sahaja
Percuma bulan pertama.
Kelajuan sehingga menggit jari.
Cara aktifkan maxis skmm ada leceh sikit. Sila berhubung dengan penjual pek SKMM anda. Atau suruh saja penjual tersebut aktifkan terus.
Untuk membeli meksis plan 1netbook sila cari dalam cari emas RM35 untuk harga borong.

Baharu : Umobile pun ada pek SKMM 1malaysia boh !


ciluk gambar pek umobile dari sini
Harga jualan pek umobile skmm sekarang ialah RM60
Bulanan hanya RM40 saja
Quota penggunaan bulanan hanya 2 GB

Kemaskini : Umobile SKMM hanyalah ginnik dari tertentu berkaitan umobile. Bulanan rm40, memnyokong data & voice tak lebih dari plan mobile prepaid. Plan SKMM sepatutnya rm25 sebulan, data only.

Pengedar tipu.

Perihal lunix
pengguna linux

12 Responses to Maxis dan Umobile SKMM

  1. aku berkata:

    Tuan tnh,u mobile tu bkn u mobile skmm kn..
    sbb umobile skmm pnye simkad lain..bkn yg ni..hrp tuan tnh jgn keliru..u mobile skmm xde free sebulan n xde krdt dlm tu..u mobile skmm guna line celcom bkn line u mobile..

  2. zamm berkata:

    TT, saya nak umobile skmm satu..ade stock?

  3. naz berkata:

    bro,kasi no phone leh x ,, aku nk borong u mobile ni

  4. jieya berkata:

    saya baru guna maxis skmm..tp masalah nya lepas saya activate n setting ekot panduan..masih tak dapat g internet.dah terpaksa top 30 wpun free sebulan dlm tu tp gara2 tak dapat g internet tu lah.. terpksa g top up..last2 tak dpt jugak..kenapa erk?..

  5. eady berkata:

    maxis skmm ade ker??

  6. Faisal berkata:

    bro, ada maxis skmm lagi tak? kalau ada, tolong bgtau ye. sy tinggalkn no hp 017-2742040

  7. Yana77 berkata:

    a’ah betul mcm jieya ckp, saya pun guna maxis skmm.. rasa mcm tertipu lak sb x dpt guna free satu bulan..

  8. jiha berkata:

    Bro.ada lagi x maxis skmm??
    klau ada e mail me chudnofskyrob@yahoo.com

  9. muhammad safuan berkata:

    Salam…. ada lagi tak Sim maxis dgn celcom SKMM
    kalau ada Msj email saya wanksmc1@yahoo.com , saya mau angkat dua2 .

  10. MAXIS SKMM berkata:

    Utk tempahan maxis skmm boleh PM sy http://www.facebook.com/ahmadnasya?ref=tn_tnmn

